ALİ TƏHSİL LİDERLİYİ ÜÇÜN DƏYİŞİKLİKLƏRİN İDARƏ EDİLMƏSİ VƏ LAYİHƏ ƏSASLI İDARƏETMƏ

24 və 25 fevral 2022-ci il tarixlərində Azərbaycanda ali təhsil liderlərinin peşəkar inkişafında mühüm addım olan “Ali Təhsil Liderliyi üçün Dəyişikliklərin İdarə Edilməsi və Layihə Əsaslı İdarəetmə” adlı əsas seminar keçirilmişdir. “Azərbaycanda Rektorlar Konfransının (ECAR) yaradılması” layihəsinin bir hissəsi olan bu seminar 16 universitetdən 19 iştirakçını (əsasən elm və tədris işləri üzrə prorektorlar) bir araya gətirərək, ali təhsilin dinamik mühitində naviqasiya və dəyişikliklərə rəhbərlik etmək üçün əsas bacarıqlara diqqət yetirir.
CEENQA-nın Vitse-Prezidenti və IQA-nın İcraçı Direktoru üzvü prof. Dr.Olgun Çiçəyin rəhbərlik etdiyi seminarın məqsədi iştirakçılara sürətlə inkişaf edən ali təhsil sektorunda dəyişikliklərin idarə edilməsinə dair dərin anlayış verməkdir. Təlim ali təhsilin idarə edilməsində yeni konsepsiyaları təqdim etmək və iştirakçıları müasir çağırışlara praktiki həllər hazırlamaq üçün qurulmuşdur.
Seminar ali təhsil kontekstində dəyişikliklərin idarə edilməsi və transformasiya liderliyinin müxtəlif aspektlərini əhatə etmişdir. Mövzulara transformasiyalı tədris və öyrənmə, layihə əsaslı idarəetmə və nəticəyönümlü performansın idarə edilməsi daxildir. Sessiyalar interaktiv idi və iştirakçılara praktik ssenarilərdə anlayışları tətbiq etməyə imkan verən müzakirələr, nümunə araşdırmaları və qrup məşqlərini əhatə edirdi.
19 iştirakçı seminarda fəal iştirak edərək zəngin fikir və təcrübə mübadiləsinə töhfə verdilər. Təlim, iştirakçıların dəyişikliklərin idarə edilməsi prinsiplərini başa düşmələrini və tətbiqlərini nümayiş etdirən təqdimatlarla yekunlaşmışdırıb. Bu təqdimatlar dolğun müzakirə və sual-cavab sessiyası ilə davam etdirilmişdir.
“Ali Təhsil Rəhbərliyi üçün Dəyişikliklərin İdarə Edilməsi və Layihə Əsaslı İdarəetmə” seminarının uğurla başa çatması ECAR layihəsi çərçivəsində yaradılmış 5 komitənin idarəetmə sisteminin təkmilləşdirilməsinə müsbət təsir göstərmişdir.